ABS Autoherstel Nijmegen Nijmegen

Hoogelandseweg 43-45
6545AC , Nijmegen
Tel: Toon telefoonnummer 024-3722520
http://www.absautoherstel.nl/nijmegen

Openingstijden:

  • Maandag 08:00u : 17:30u
  • Dinsdag 08:00u : 17:30u
  • Woensdag 08:00u :
  • Donderdag 08:00u : 17:30u
  • Vrijdag 09:00u : 12:00u
  • Zaterdag gesloten
  • Zondag gesloten

Over ons

Kan mijn auto er weer als nieuw uitzien? Autoschade is altijd vervelend. Bij ABS Autoherstel Nijmegen wordt u snel geholpen. Hier staan professionaliteit, kwaliteit en klanttevredenheid hoog in het vaandel. Wij hebben alles in huis voor compleet schadeherstel onder één dak. Bijzonder is hoe wij onze klanten behandelen. We ontzorgen en denken met u mee tijdens het hele schadeproces. Van de intake tot het invullen van de schadeformulieren en van vervangend vervoer tot een schone auto bij vertrek. Bij ABS Nijmegen is de klant echt koning. U gaat tevreden weer op weg.

Foto’s

Specialismen

    Autoschade herstel
  • Uitdeuken
  • Lakken en spuiten
  • Reparaties / werkzaamheden

Aangesloten verzekeraars

Schadegarant:

  • Aegon ABN Amro
  • ASR Brunsten Brink
  • Budgio De Zeeuwse
  • Delta Lloyd Ditzo
  • Generali Goudse
  • ING Nationale Nederlanden
  • Ohra Proteq
  • Reaal RVS
  • SNS Bank VVS
  • Zelf.nl

Stel een vraag of vraag een offerte aan

Betaalmethodes

Volg ons

Nog geen Social Media gegevens beschikbaar.

Meest recente reviews

  • Hshmet Zamarialai

    2,0

    23 April 2023DOE GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF!!!

    Ik raad niemand aan om met hun zaken te doen! Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor hun daden en laten nooit meer iets van hun horen.\r\n\r\nIn december 2021 een ongeluk meegemaakt waardoor mijn auto (total loss) werd gestalt bij het filiaal in Nijmegen. In de auto lagen nog waardevolle spullen(op foto\'s zichtbaar die zijn gemaakt bij aankomst van hun filiaal), wegens omstandigheden was het voor mij niet mogelijk om deze op te halen voordat het wrak werd verkocht. Ik heb hiervoor ook gebeld en gevraagd of het mogelijk was om mijn spullen apart te houden zodat ik deze op een later tijdstip kon ophalen, dit was volgens de vrouwelijke werkneemster geen enkel probleem en ik zou het kunnen ophalen wanneer het voor mij mogelijk was. Enkele maanden later was ik geïnformeerd via de mail dat ik het contante bedrag waarvoor het wrak is verkocht kon ophalen, en na een mail te hebben verstuurd kreeg ik als antwoord dat ik de spullen ook kon ophalen. Na enkele dagen kwam ik het contante geldbedrag van het wrak ophalen, ik vroeg hierbij of het mogelijk was of ik enkele dagen later mijn spullen ook kon ophalen waarop de man achter de balie verbaasd antwoordde : Welke spullen? Wij bewaren hier geen spullen".\r\n\r\nMij werd verteld dat ik teruggebeld zou worden nadat hij het bij collega\'s had nagevraagd, echter ben ik niet meer teruggebeld. Ik heb ondertussen tientallen keren gebeld en elke keer werd mij beloofd dat ik zou teruggebeld worden maar ik ben maar ÉÉN keer teruggebeld. Het bedrijf geeft aan dat ze mijn spullen niet hebben en ook niets bewaren voor klanten terwijl dit mij nog is beloofd. Op de foto\'s bij aankomst van het wrak zie je mijn spullen ook nog liggen!!! Als antwoord op mijn vraag waar zij hieraan gingen doen, kreeg ik te horen: "ja maar wat verwacht je nou van ons?".\r\nAls jullie mijn spullen kwijtraken terwijl jullie aangaven dat het voor mij apart gelegd zou worden, lijkt het me logisch de schade te vergoeden?\r\n\r\nWe zijn nu meer dan één jaar verder en ik heb tot op heden al maanden niets meer gehoord van hun, beloftes worden niet nagekomen en de €1000+ aan spullen kan ik naar fluiten.